Консультация On-line
SiteHeart
График работы

  Пн с 10:00 до 18 00

  Вт с 10:00 до 18 00

  Ср с 10:00 до 18 00

  Чт с 10:00до 18 00

  Пт с 10:00 до 18 00

  Сб с 10:00 до 15 00

  Вс выходной

Прайсы на продукцию
Скачать прайс автостёкл
Акция!

Получи 5 % скидку!!!!! На покупку автостекла у менеджера, если Вы нашли нас через интернет сайт.

Полезные статьи
Главная
Термины
Основные ошибки
Технология ремонта
Как заменить стекло
Установка
Маркирования
Новости
Статьи
Контакты
Аксессуары
Объявления
Скачать прайс автостёкл
Карта сайта XML
Администратор БД
Ваимозаменяемости автостекол
Технология замены автостекол для начинающих
Типы опций автостекол
Цены
Вакансии
Сертификаты
Сотрудничество
Полировка
Дворники для автостекол
Производитли автостекла
Записаться на замену
Главная arrow Статьи arrow Правила покупки автомобіля б/в
Правила покупки автомобіля б/в Версия для печати
Перевірка кузова
* Авто повинно бути чистим, інакше не варто навіть починати огляд. Присядьте біля правої фари й уважно подивіться на правий борт – чи немає там вм'ятин, дефектів геометрії чи фарби. Потім зробіть те ж саме з лівого боку, таким же чином огляньте капот і верх. Під таким кутом зору можна побачити практично всі «проблемні місця». Все, що викликає сумніви, перевіряйте магнітом: якщо відвалюється – значить тут шпаклівка.
* Уважно огляньте стики між стійкою і капотом та дверима. Якщо вони мають нерівномірну ширину – це може свідчити про аварійне минуле цього авто.
* Зверніть увагу на наклейки та написи – зазвичай це «замасковані» дефекти.
* Перевірте всі двері: вони повинні зачинятися з однаковим зусиллям та звуком, інакше – порушена кузовна геометрія.
* Дізнатись, що авто фарбувалось, можна за наступними ознаками: наявні сліди фарби на гумових і пластикових деталях кузова, відрізняється колір під гумовими ущільнювачами скла, дверей та кришки багажника.
* Обов'язково перевірте підкрилки, пороги та днище на предмет корозії. Перед детальною перевіркою спробуйте «поштурхати» викруткою в днище – часто після цієї нехитрої процедури необхідність подальшого огляду відпадає.
Вмикання запалення

Перш за все уважно огляньте всі індикатори і перевірте їх справність, зверніть особливу увагу на ті, що світять червоним.
Запустіть двигун і проконтролюйте, щоб усі червоні лампочки (крім ручного гальма) погасли.

Перевірка підвіски, гальм і ходової частини
Кермо та колеса не повинні мати помітних люфтів. Піднявши авто на підйомник (або ж домкратом), заблокуйте кермо і спробуйте двома руками похитати передні колеса в двох напрямках: взявшись за ліву і праву сторони колеса, а потім за верхню та нижню. Якщо є люфти, то в першому випадку це стернове керування, а в другому – елементи підвіски (шарова опора і т.п.)

Огляньте чохли шарнірів підвіски і стернового керування, постискайте їх пальцями, щоб переконатись чи є в них мастило і чи не порушена герметичність.

Подивіться, чи не підтікають амортизатори, чи цілі гумові відбійники і пильники амортизаторів. З силою надавіть на крило і відпустіть. Автомобіль повинен піднятись, опуститись (вже трохи менше) і ще раз піднятись. Якщо рухів більше – амортизатор не працює.
Уважно огляньте місця кріплення гальмівних шланг і циліндри на предмет витікання рідини.

Салон

Подивіться, чи не пошкоджені панелі, оббивка, чохли.

Перевірте всі регулювання сидінь (особливо електричні).

Світлові прибори, перемикачі та омивачі.

Склопідіймачі на всіх дверях.

Всі додаткові опції – підігрів сидінь та дзеркал, кондиціонер у всіх режимах і т.д.
Не полінуйтеся заглянути під килимки салону. Під ними має бути сухо.

Перевірка двигуна

Мотор має бути сухим і чистим, без слідів підтікання мастила. Шланги не повинні бути потріскані. Зверніть особливу увагу на стан мастила. Якщо воно свіже і густе, то, можливо, його залили для маскування серйозних неполадок (низька компресія та різного роду зноси). Наявність іржі на кришці горловини для заливання мастила свідчить про те, що колись двигун зазнав перегрівання. Всередині горловини не повинно бути чорної пастоподібної плівки. ЇЇ наявність свідчить про порушення в змазуванні двигуна: або заливалось мастило невідповідної марки, або воно довгий час не мінялось, або мотор перегрівався.

Уважно огляньте на предмет протікання систему охолодження. Наявність іржі в розширювальному бачку свідчить про перегрів двигуна, а мастило в антифризі – про пробиту прокладку головки блоку.
Запустіть двигун. Поки він не прогрівся, відкрийте пробку розширювального бачка. Якщо піднімаються бульбашки – пробита прокладка головки блоку.
Обережно відкрийте горловину для заливу мастила. Якщо з неї сильно виходять гази, то наявні дефекти поршневих кілець або порушена вентиляція картера.

Огляньте двигун, що працює, на предмет протікання мастила чи тосолу.

Прислухайтесь до роботи мотора. Не повинно бути «металевих» звуків, а оберти не повинні «плавати».

Коли двигун прогрівся, попросіть продавця різко натиснути на педаль газу, а самі в цей час підставте руку до вихлопної труби. Наявність великої кількості маслянистих плям свідчать, як мінімум, про значну зношеність поршневих кілець. Дим повинен бути блідо-сизого кольору. Чорний дим означає несправність паливної системи, синій – попадання мастила в камери згорання циліндрів, а густий білий дим – потрапляння до камер згорання тосолу чи води.

Перевірте вихлопну систему. Для цього просто заткніть ганчіркою вихлопну трубу – мотор повинен заглухнути.
Викрутіть кожну свічку і перевірте компресію. Для бензинових двигунів вона має бути близько 10 МПа, а для дизельних – біля 20 МПа (краще подивитись у мануалі до конкретної марки). Важливо, що різниця між циліндрами не повинна перевищувати 1 МПа, інакше готуйтесь до капремонту мотора.

Тест-драйв

Відразу перевірте як перемикаються передачі – повинні чітко і легко.

Зчеплення повинно ефективно працювати з самих низьких обертів двигуна.

На прямій рівній дорозі відпустіть кермо. Якщо машину тягне в якийсь бік, значить порушена геометрія підвіски чи кузова.
Прислухайтесь, чи немає сторонніх звуків у ходовій частині. Їх наявність свідчить про знос гумових втулок стабілізаторів, шарнірів підвіски чи втулок амортизаторів.

Головне – не перестарайтесь, і пам'ятайте, що ви все ж купуєте не новий автомобіль, тому й вимоги повинні бути відповідні. Вдалої покупки!
 
< Пред.
Контакты
Киев (ул., Ушинского, 40)

р-н Севастопольская пл.

 (044) 455-97-83 Офис

 (044) 241-12-74 Офис

 (067) 447-98-47 Склад


Киев (ул., Лысогорска, 8)

пр-к Науки.

 (044) 524-30-10 Офис

 (044) 223-94-29 Офис

 (067) 401-17-07 Склад